2012. október 12., péntek

9. rész - Nem mehetsz el!

Megpillantottam egy csodásan elrendezett asztalt, rajta ételt. Harry magához húzott. Szívem egyre gyorsabban ütött. Leültünk, aztán vele szemben találtam magam. Szeméből egy könnycsepp folyt végig az arcán. Egy szót sem szólt. Miért lett ilyen hirtelen szomorú? Járta át fejem ez a gondolat.


*Külső szemlélő szemszögéből*

Sarah búsan szemlélte Harry könnycseppjeit. Azt hitte miatta ilyen. Mellkasában szúró fájdalmat érzett. Odament szerelméhez, ezután vállkendőjével lágyan megtörölte az arcát. Harry szíve égett a fájdalomtól és a vágytól. Legszívesebben azonnal rávetette volna magát a lányra, de van, amiről Sarah sem tud. Harry-nek Josh bármikor tud küldeni, telepatikus üzeneteket. Most is kapott egyet. Sarah mély, kék szemeibe nézett.
- Maradj velem! - súgta, alig észrevehetően. Ám Sarah meghallotta.
- Örökre itt leszek, veled, a karjaidban - bújt hozzá. Harry az ölébe csúsztatta az ártatlan lányt. Óvatosan ringatózni kezdett. Sarah képességei is megjelentek ebben a pillanatban. Egy látomása volt. Hatalmas veszekedés. Majd egy hideg, havas tájon kötött ki. Távol mindentől. Hidegrázással távolodott el látomásától.
- Mi történt? - súgta halkan Harry, Sarah izzadt a félelemtől, már tudta mi jár a fejében. Szeméből könnycseppek potyogtak.
- Miért kell elmennem? - tekintett bele zöld szemeibe
- Hát megtudtad - sütötte le szemeit Harry
- Mond már! - háborodott fel Sarah


*Sarah szemszögéből*

Szívem hevesen dobogni kezdett. Szemeimből a könnyek záporként hullottak.Féltem. Harry forró testével találtam összebújva magam.
- Mert meg akarnak ölni! - hajtotta Harry a fejét a vállamra. Torkomban gombócot éreztem, lélegzetem elakadt. Mikor már szóhoz próbáltam jutni, Harry ajkait az enyémekre helyezte
- Gyere velem - kérleltem halkan
- Nem lehet! Nem kockáztatom az életedet! - túrt bele a hajamba. Hirtelen újabb látomást láttam. Harry volt benne, nyakából folyt a vér, teste sápadt volt. Hajából galacsinok lógtak, majd megláttam egy arcot, ami villám sebesen felém rohant. Mély levegővétellel tértem vissza. - Jól vagy? - fogott meg Harry
- Nem! - ráztam a fejem
- Újabb látomás? - nézett felém zöld szemeivel
- Istenem! - öleltem át

*3 órával később, Külső szemlélő szemszögéből*

Sarah már pakolta össze a cuccait, hiszen nem sokára Alaszkába utazik. Szíve hevesen vágtatott. Nem tudta elfelejteni a látomását. Féltette szerelme életét. Szomorúan az ágyra borult, mikor már 10 bőröndöt tele rakott melegebbnél melegebb ruhákkal. Belegondolt az új életébe, új falkája lesz. Meg kell változtatnia a nevét. Sírt, mert el hagyja a családját, az életét.
- Indulhatunk? - tért be hozzá Josh. Sarah óvatosan bólintott. Majd együtt lementek
- Sarah! Én is megyek! Nem hagyhatsz itt! Tudom, hogy vérfarkas vagy! - szaladt oda hozzá Lola. Sarah átölelte barátnőjét, majd egy 'Sajnálom'-ot súgott a fülébe. Egyedül indult el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése