2012. október 6., szombat

4. rész ~ Vacsora


 csónak dőlni kezdett. Én pedig kicsusszantam. Harry megragadta a jobb kezem, de velem együtt beleesett a vízbe. A víz alá bukkantunk. Felúsztam a tetejére, de Harry még nem jött fel. Visszamerültem és megkerestem. Testét felhúztam a felszínre, majd Louis nyújtotta utánunk a kezét. Harry szerencsére nem ájult el.
- Jól vagytok? - nyújtott Lola egy pokrócot
- Igen, csak fázok! - vacogtam
- Menjünk haza - mosolygott Niall. Kieveztünk, majd hazamentünk kocsival. Otthon természetesen anya csípőre tett kézzel várt.
- Hol voltatok? És kik ezek a fiúk? - akadt ki
- Sajnálom, asszonyom. De tudja, mi csak elvittük a lányokat sétálni - mondta Harry
- Rendben. Nyugodtan tegeződjünk. A nevem Rose - nyújtotta a kezét anya. A fiúk bemutatkoztak, majd átöltöztünk.
~Lola.*
Stylizacja-ewelina-do-szkoly_large
~Én.*
Stylizacja-zofia123-do-szkoly_large
Anya adott Harrynek száraz ruhát, aztán rászedte a fiúkat, hogy vacsorázzanak itt. A gond az, hogy Tim csak egy óra múlva ér haza.
- Nincs kedvetek segíteni? - csapta össze anya tenyerét
- Nincs - nevettem
- Olyan édes vagy - húzta anya az arcomat
- Tudom - viccelődtem
- Akkor egyedül megcsinálom. - ment vissza a konyhába
- Hé! Hol van Louis? - nézett körbe Liam. Elkezdtük keresni a ház minden táján. Végül a rajzolós szobámban találtuk meg.
- Hogy jutottál be? - kérdeztem tőle
- Nyitva volt az ajtó - mosolygott, én elmosolyodtam - Nagyon szépek ezek a képek. Ki festette és rajzolta őket?
- Én - mentem hozzá közelebb
- Azta. - tátotta el a száját - Nagyon ügyes vagy!
- Már sokan mondták - simítottam végig az egyik képemen, amin az öcsém van, egy könnycsepp végig folyt az arcomon.
- Ő ki? - érdeklődött óvatosan
- Mindegy - ráztam meg a fejem
- Hát itt vagytok - léptek be a többiek
- Úristen! Ezeket a képeket ki lehetne állítani! - Harry
- Ugye? Nagyon ügyes - ütögette a hátamat Louis
- Ugyan már fiúk. Annyira nem is jók. Anyukám sokkal ügyesebb - fordultam feléjük
- Anyukád is fest? - furcsálta Zayn
- Nem is akárhogy. Művészként dolgozom - jött oda anya - De Sarah tényleg nagyon ügyes, ahoz képest, hogy még csak most múlt el 17.
- Még miket festesz? - érdeklődött Niall
- Öhm... bármit - mosolyogtam
- Minket is letudnál? - emelte fel a fejét Harry
- Már megvolt - nevettem és egy szekrényből kivettem az egyik róluk szóló képemet.
- Szuper! - ugrott egyet Zayn
- Nektek adom, ha kell - én
- Tényleg? - nézett furán Liam
- Nem, csak viccből mondtam - forgattam a szemeim - Persze, hogy a tiétek, én tudok rajzolni még. Van kettő kezem - emeltem fel az említett testrészeim
- Hát... nagyon köszönjük - somolygott Niall
- Igazán nincs mit - én, majd lementünk. Odalent ott volt Tim.
- Helló fiúk - ölelkezett a fiúkkal Tim
- Helló Tim - kezdtek el járni valami fura táncot
- Várj! Ti ismeritek egymást? - kérdeztem furán
- Ja, ő lesz az új menedzserünk - nézett rám Zayn
- Jó tudni - Lola
- Gyertek, gyerek enni - invitált be minket anya a konyhába. Leültünk és elkezdtünk falni.
- Miért nem eszed meg a húst? - kérdezte Niall Lolától
- Vegetáriánus vagyok - válaszolt
- Akkor az a hús az enyém - nyúlt oda az utolsó pár szelet húsiért
- Hé! Az az enyém! - csaptam a kezére
- Már az enyém - nyújtotta rám a nyelvét
- De kérem a felét! - vettem el tőle az egyiket
- Tessék! De ha a tésztát én eszem meg előbb, akkor nekem adod az összes húst! - Niall
- Hajrá! - kacsintottam, majd elkezdtünk gyorsan enni
- Gyerekek, asztalnál vagyunk! - szólt közbe anya
- Tudom - mondtam teli szájjal. Már csak 2 falat volt hátra. De egybe bekaptam. Lenyeltem, majd elkezdtem örvendezni. - Háhá. Én nyertem - nyújtottam ki a nyelvem
- Ez nem ér - durcáskodott Niall - Lányok ellen mindig én nyerek
- De én nem lányból vagyok - viccelődtem
- Akkor mit kérsz? - nézett rám Niall, a füléhez kezdtem közeledni. Majd egy hatalmasat böfögtem. Amitől Niall leesett a földre, a többiek meg röhögésben törtek ki, anya és Tim meg csak rázta a fejét.

~fél órával később*

A fiúk hazamenetele után a szobámban kötöttem ki. Felmentem Facebookra és elkezdtem beszélgetni Lolával, aki mellesleg a másik szobában volt.
- Miért nyomultál Niallre? - írta
- Nem is nyomultam. Csak barátok vagyunk!
- Persze. Én is csinálhatnám ezt Harryvel! Neked, hogy esne?
- Eltűrném! Mivel csak barátok vagytok. És amúgy is... Harryvel nem járunk!
- De Harry beléd zúgott! Zayn is! Belém csak Niall! Te meg most szépen elvetted tőlem! Köszönöm szépen!
- Lola! Mi baj van? Megjött?
- Ha érdekelne, igen, megjött. De most nem ez a lényeg! Hanem az, hogy te mindent megkapsz!
- Lola! Apám börtönben ül, az öcsém meghalt! Tudom, téged a szüleid elhagytak, de akkor sem volt jogod ezt mondani, vagyis írni!
- Tudod mit... Holnap beszélünk
Ezzel a tudattal merültem álomba, azzal, hogy Lola utál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése