2012. október 6., szombat

2. rész ~ Ez az, amire nem számítottam


Szombaton

A hét eszmélet unalmasan telt, már alig vártam a hétvégét. Délután 3 órakkor szóltam anyának, hogy vigyáznom kell két lányra, így ők elmennek itthonról. Lola úgy döntött, hogy marad, de csak, hogy ne unatkozzak. Anya és Tim négy órakkor mentek el. Két perc múlva csengettek. Ajtót nyitottam. Ott volt 2 kislány és öt fiú.
- Helló! Itt van bébiszitter? - kérdezte egy fiú, valahonnan ismerős volt
- Igen, mindannyiótokra vigyáznom kell? - kérdeztem
- Természetesen - bólogatott egy göndör hajú fiú, majd beugrott ez a One Direction!
- Akkor gyertek be - nyitotta ki az ajtót Lola, a fiúk és a lányok is bejöttek. Mind leültünk a nappaliba és beszélgetni kezdtünk
- Mennyibe fog ez kerülni? - érdeklődött Louis (azt hiszem ő volt az)
- Kint volt a plakáton, hogy óránként 3 font - válaszoltam
- Hát mi itt maradunk 3 órán át - Zayn
- Jó nektek - nevettem
- Éhesek vagytok? - állt fel Lola
- Igen - feleltek egyszerre
- Mit kértek? - Lola
- Tök mindegy - nevetett Niall
- Akkor kaptok tököt - szaladt ki Lola
- Amúgy láttuk a szüleiteket - mosolygott Liam
- Mi nem vagyunk testvérek és Tim nem az apám, Rose meg csak az én anyám - tisztáztam velük
- Ti nem vagytok testvérek? Pedig a belső tulajdonságaitok hasonlóak - nézett furán Liam
- Nem, csak ugyanazon a napon születtünk, ugyanabban a kórházban. - én
- Váó! - röhögött Niall
- Honnan származtok? - érdeklődött Harry
- Kanadából - én
- Honnan?! Azt meg hogy? - furcsállta Zayn
- Úgy, hogy a szüleim elváltak, apám messze van tőlem. Mi meg repülőgéppel elutaztunk ide. Gondoltad volna? - kacagtam
- Értem. Öhm... hol a kaja? - Niall
- Itt - jött ki Lola
- Tényleg, hogy is hívnak titeket? - Louis
- Én Lola vagyok, ő meg Sarah - huppant le mellém Lola
- Mi meg Louis, Zayn, Harry, Niall és Liam - mutatta be őket Louis
- Tudtuk - nevettem
- Ti rajongók vagytok? - nézett nagyon furán Liam
- Igen, egy kicsit...nagyon - Lola
- Ezt nem szoktuk meg, mert általában lerohannak minket és autogramot kérnek, de ti mások vagytok - Harry
- Júj... de édesek - kiabált az egyik kislány. Odaszaladtunk és persze Liloval és Lilyvel játszottak
- Ők a ti kutyáitok? - mutatott rájuk Zayn
- Igen, ő itt Lilo és Lily - mutattam az ebekre
- Nagyon aranyosak, macskátok van? - nézett rám Harry
- Állítólag holnaptól lesz - rántottam vállat
- Akkor egésznap itt leszek - nevetett Harry
- Teknősbéka? - Liam
- Az nincs - rötyögtem
- De kár - szomorodott el Liam
- Na, talán szerzek - ütöttem hátba
- Lányok, gyertek van egy Barbie baba gyűjteményem - húztam magam után őket. Levittem őket egy szekrényhez, ami tele van mindenféle játékkal
- Azta! - nyíltak tágra szemeik, majd kivettek egy csomó játékot és játszani kezdtek. Mi visszaültünk előző ülőhelyünkre, csak most két kutyával az ölünkben. Bekapcsoltuk a Tv-t és valami filmet kezdtünk el keresni. Találtunk valami "érdekes" filmet. Daisy és Phoebe öt perc után el is aludt, azt hiszem én is.

~Harry szemszöge*

Egy gyönyörű lány nyitott ajtót. De láttam, hogy Zaynnek is tetszik, semmi esélyem. Mindig ő kéri el előbb a lányok számait. Leültünk és beszélgettünk. Rengeteg dolog történt. Tv-zni kezdtünk. Nem érdekelt a címe, mert csak Sarah-t néztem. Gyönyörű kék szemei tekintetét kerestem, de nem sikerült. Látszik rajta, hogy valami nyomja a lelkét, de ha megkérdezem, akkor sírna, és nem akarok neki fájdalmat okozni. Csak 1 órája ismerem, de már beleszerettem. Emészteni fog, mert ő úgyis Zaynt fogja választani. Csak rájuk kell nézni. A másik lány is, hogy is hívják... megvan, Lola. Szóval a másik lány is szép, de nem az esetem. Alig vettem észre, hogy Sarah elaludt. Zayn megfogta és felvitte a szobájába. Én is követtem az ajtófélfának dőltem. A karomat az ölembe fontam és csak néztem őket. Zayn befektette az ágyba. Lola felszaladt és felkeltette Saraht.
- Bocsi fiúk, de most ő vigyáz rátok nem én - tette maga elé védekezésül a kezét
- Elaludtam? - kérdezte Sarah álmos fejjel
- Igen - nevettem
- Bocsánat, de elmúlt a három óra, azt hiszem mehettek haza - mosolygott ránk. Lementünk, felkeltettük a lányokat és haza vittük a két kislányt. Vagyis Louis hazavitte őket, mi elmentünk londoni házunkba és egésznap Sarah csodálatos arca járt a fejemben, amint elaludt. De ezt be kell fejeznem, mivel Zayn ellen nincs semmi esélyem.

~Sarah szemszöge*

Miután a fiúk elmentek, gondoltam felnézek Twitterre. Természetesen az összes fiú visszakövetett. Lola bejött a szobámba és az ágyra ült.
- Sarah, azt hiszem két fiúnak is tetszel - húzta fel a szemöldökét Lola
- Mi?! Kiknek? Miért? Pont én? - ráncoltam a homlokom
- Zaynnek és Harrynek, és miért ne? Gyönyörű vagy - rántott vállat
- Ha én gyönyörű vagyok, akkor te mi vagy? Ezt nem nagyon hiszem el. Mivel kettőn közül te vagy az okosabb, a szebb, a tehetségesebb. És sorolhatnám reggelig - tettem arrébb a laptopom.
- Persze - mondta cinikusan és megforgatta a szemeit - Sarah, figyelj rám! Tetszel Zaynnek is és Harrynek is! Sőt, talán beléd is szerettek. Mindketten egésznap a szemkontaktusod keresték!
- Tudod, én ebben nem hiszek, de ha már itt tartunk, valaki le sem tudta rólad venni a szemét - kacsintottam
- Ki? Hol? Mit? - ugrott fel az ágyról Lola
- Öhm... Niall... Itt a házban... és téged - nevettem
- Niall? - nézett furán - Ugye, csak viccelsz?
- a-a - ráztam a fejem
- Akkor felhívom Harryt! - szaladt ki
- Lola, ne! - dobtam utána egy párnát, majd eleredtem utána és a hátára ugrottam, de akkor már késő volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése