2012. október 20., szombat

10. rész - Minden véget ért, de hisz csak két hét volt

*Sarah szemszöge, már Alaszkában*

Megtörtént. Elváltam a szerelmemtől, a családomtól, a barátaimtól. Egyedül vagyok. Az új falkámmal mégsem találkozhatok. Veszélyt jelentenek rám. A csillagos eget fürkésztem két kék szememmel. Szívemben fájdalmat és vágyat észleltem. Csak a régi életemet akarom visszakapni.

*Harry szemszöge, még Londonban*

Hiányzik Sarah. Éjjel nem tudtam aludni, csak a szőke haja járt a fejemben, kék szemei és selymes érintése. Arra vágytam, hogy újra magamhoz ölelhessem ártatlan testecskéjét, hogy lássam vérfarkas szemeit, de megváltoztatták a farkasát. Sokkal szebb lett, mint volt. Még mindig magam előtt látom égszínkék szemeit, sötét bundáját. De ha ezekre gondolok a torkom összeszorul, a lélegzetem elakad. Szeretem őt. Ám Zayn is. A távkapcsolat sem működik. Az univerzum nem akarja, hogy vele legyek. Csak bajt hozok rá. Nem lett volna szabad azon a napon a fiúkkal lennem. Most is szomorúan a konyhában ülök. Liam mellettem.
- Liam - fordultam felé
- Mond Harry - nézett rám
- Te hogy szoktad Danielle nélkül kibírni? - sütöttem le a szemeimet, a könnycseppek már marták két látószervemet, már nem bírtam vissza fojtani és kitört belőlem a sírás.
- Tudod, ha elég erős a szerelmed Sarah után, akkor mindent kibírsz - paskolt hátba
- De nagyon hiányzik - estem rá a konyha asztalra
- Nyugodj meg! Ha akarod, akkor küldj neki telepatikus üzenetet! Hiszen vérfarkasok vagytok - mondta
- NE! - futott be Lola
- Miért? - kérdően tekintett rá Liam
- Mert, akkor Mordu megtalálná! - figyelmeztetett Lola
- Igaza van - álltam fel és mentem a szobámba

*Zayn szemszöge, eközben*

Az egész beszélgetést végig hallgattam. Harry mégis csak jobban tudja szeretni, mint, ahogy én tudnám. Meg kell keresnem Sarah-t, hogy boldog lehessen!

*Külső szemlélő szemszögéből, 10 óra múlva*

Zayn azon törte a fejét, hogy hogyan menjen Sarah után, de nem tudta, hogy Lola utána ment. Hiszen ő úgy sem vérfarkas. Nem tudja felfedni Sarah titkát. Harry és Sarah pedig az eget nézték. Harry a lemenő nap sugarait kémlelte. Sarah pedig a napfelkeltét várta. Szeméből apró könnycseppek ugráltak a földre, majd elnyelte őket a parketta. Felállt és a konyhába ment. Laptopját táskájából előhúzta. Munkát keresett.

*Sarah szemszöge*

Meg kell változtatnom a nevemet, de nem tudom, mi legyen. Nagyon tetszik a Roxana. Igen, Roxana O'Brien leszek. Hirtelen az ajtóból egy szőkeséget pillantottam meg. Hosszas kémlelés után felfedeztem, hogy ő Lola...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése