2012. október 6., szombat

6. rész ~ Kiválasztott


Lola elájult. Gyorsan megragadtam és a fűre fektettem. A farkas átváltozott emberré.
- Nem fog erre emlékezni, de ne is mond el neki, hogy mi vagy - ült le egy fatörzsre
- Miért nem mondhatom el neki? - értetlenkedtem
- Mert ő egy boszorkány! De még nem jöhet rá - mosolygott
- Miért lettem pont én a kiválasztott?
- Mert te rengeteg bajt átéltél, az univerzum akarta így, ja, és édesanyád is vérfarkas volt - ez a szívembe hatolt. Lehetetlen!
- Milyen vérfarkas?
- A leggyönyörűbb és legerősebb, akit valaha láttam.
- Hogy nézett ki vérfarkasként?
- Nos, feje barnán ékeskedett, lábai szürkék, míg farka fehér volt. A teste pedig feketében csillogott. Hasonlítasz rá.
- Mégis mennyire?
- Te szürkésbarna farkas vagy, hasadon egy fekete jellel
- Mivel fog ez járni?
- Hát... Sokkal jobban fogsz hallani, mint ezelőtt. A fogad váratlanul megfog nőni, mint a vámpíroknak, de ez csak az első pár hónapban amíg nem lesznek csonttörő fogaid. Érteni fogod, amit a kutyák mondanak. Képességed s lesz, talán az emberek fejébe fogsz, vagy a jövőbe. Az is előfordulhat, hogy mindkettő. Ja, és hallhatatlan vagy.
- Mire vagyok én a Kiválasztott?
- Ez jó kérdés. Neked kell megállítanod Mordu (Mordü) gonosz tettét. Ő egy vámpír, és tucatszámra öli az embereket. A gond az, hogy ő egy másik dimenzióban van, de nem sokára visszatér.
- És nekem kell megölnöm... - fejeztem be a gondolatmenetet
- De nem egyedül! A mi falkánkban 23 vagyunk. Rajtunk kívül Londonban még van 4 falka. Ha összefogunk nem lesz gond. - hatalmas fájdalmat éreztem a gyomromban és összeestem - Jól vagy? - szaladt oda az a fiú
- Nagyon fáj a gyomrom
- Nyugalom, most alakul a ragadozó szervezeted
- Jó tudni - szűrtem ki a fogaim közt
- Egyébként Josh vagyok - vigyorgott
- Szerintem ez nem a legmegfelelőbb alkalom a bemutatkozásra
- Igaz. Sajnálom - hajtotta le a fejét
- Hogy tudok átváltozni vérfarkassá?
- Csak kezdj el futni, majd ugroj egyet, és közben gondolj arra, akit szeretsz. - Én felálltam, az erdő felé futottam, és Harry arcát gondoltam magam elé. Farkas lettem. - Lefotózhatlak? - kérdezte Josh. Én ránéztem és értette, mire gondolok. Elővette a kameráját és klikkelt egyet. Odamentem megnézni a képet, és elég szép vagyok farkasként.
Lola ébredezni kezdett. Josh felrakta a hátamra, majd hazaszaladtam vele. Gyorsan visszaváltoztam, és pont felébredt. Bevezettem nappaliba, aztán egy vizes borogatást nyomtam a fejére.
- Mi történt?
- Beverted a fejed, ahogy futottál le a lépcsőn - mosolyogtam rá
- Ja... Furát álmodtam
- Megesik. - ekkor Jim lépett be az ajtón.
- Sziasztok! - köszöntem
- Mi történt? - érdeklődött Niall
- Leestem a lépcsőről - válaszolt Lola
- Óú.. - szaladt oda Niall - Nincs semmi bajod? - majd magához ölelte
- Sarah, jössz velem beszélni? - kérdezte Zayn
- Öhm... Persze - ezzel felálltam és Zayn után indultam a szobámba.
- Hol is kezdjem? - járkált fel-alá
- Zayn! Csak mond! - parancsoltam rá
- Oké. Eljönnél velem holnap moziba, vagy vacsorázni? - mondta ki végül. Én egy döntés előtt álltam.Zayn kedves, szexi, cuki és okos. De mi van, ha Lola igazat mond és bejövök Harry-nek. Harry nekem jobban bejön. Megpróbálom őket összehasonlítani. Szóval Zayn most vallotta be, hogy tetszek neki. Harry csak álom maradt. Zayn tökéletesen az ellentétem, ez kicsit vonz. Harry-ben van valami, ami miatt érzem, hogy hasonlítunk. Zayn többször megcsalna, mert olvastam a híreit. Harry hűséges. Nem tudom - Sarah! Két perccel ezelőtt kérdeztem tőled valamit!
- Ja, bocsi - ráztam meg a fejem
- Nos?
- Nem tudom. Talán...
- Szóval, nem - folytak le könnyei arcán - Megértem. Nem vagyok elég megbízható - majd elkezdett futni
- Zayn! Nem úgy értettem! - leborultam az ágyamra és zokogásban törtem ki...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése