2012. október 8., hétfő

8. rész ~ Ennyire megszerettem?

Nos... Megembereltem magam és írtam egy 8. fejezetet is, így ebéd után. Remélem tetszik, a kövi rész holnap jön... Jó olvasást!
~o~
- Harry! Nem tudok énekelni! - néztem az említettre
- Dehogynem - majd adott egy gitárt.
- Most ezzel mit csináljak? - szegeztem rá a tekintetem továbbra is
- Énekelj és gitározz! Gyerünk! - parancsolt rám. Nem tudtam, mit tegyek. Hirtelen eszembe jutott egy szám. Megpengettem a gitár húrjait, majd belevágtam.



- Ebben mi nem volt szép? - kérdezte cinikusan Kathya
- A hangom - válaszoltam, majd még dalolásztunk egy kicsit.

Hajnal 2 órakor toppantam be a házba. Átöltöztem, majd az ágyra hajítottam magam. De reggelig csak fetrengtem. Mikor már úgy éreztem, hogy nem vagyok képes tovább csak feküdni, akkor felkeltem letusoltam, a hajamat felkontyoltam. Majd felvettem valami ruhát.
~Én*
Lovinunicorn-4375993_500_350_large
Lemásztam az emeletről, majd egy kis müzlit juttattam szervezetembe. Leültem a Tv elé, majd rögtön fel is álltam. A szobámba mentem, megfogtam két pórázt, végül Lilo-val és Lily-vel elindultam egy parkba. Ahogy sétálgattunk hirtelen megláttam, azt akit soha nem akartam újra látni. Mike-ot, a volt pasimat. A méreg átjárta az egész testem. Valami hirtelen megsebezte a számat. A két szemfogam kinőtt. Éreztem, ahogy szemem vérbe lábad. Szaporázni kezdtem a lépteimet. De ez hiábavaló volt. Mike észrevett. Közeledni kezdett felém két Rottweilere társaságában.
- Sarah! - futott közelebb. Szemeimet lesütöttem, mintha nem vettem volna észre.- Sarah! Hallassz? - majd megfogott a vállamnál. - Miért nem állsz velem szóba? - szegezte rám bociszemeit
- Nem is tudom. Talán, mert olyan 12 lánnyal megcsaltál - majd mentem tovább.
- Ajh... Nem felejthetnénk el? - jött utánam
- Nem! - rivalltam rá
- Miért? - állt be elém
- Már mondtam, és hagyj békén - ezután mentem, nem érdekelt a világ, ami elég nagy hiba volt, ugyanis neki mentem egy pasinak, de... Harry volt az.
- Ennyire hiányoztam? - nézett rám
- Haha. Nagyon is - nyomtam egy leheletnyi puszit az ajkaira.
- Áll még az ebéd? - kérdezte óvatosan
- Igen - bólogattam hevesen - De bocsi, sietek haza - aztán gyorsan szaladtam haza felé. Lola egy seprővel és gumikesztyűvel fogadott.
- Nos, kicsilány. Itt az ideje a takarításnak! - adta a kezembe
- Lola! Ma randim lesz - ahogy ezt kimondtam, rögtön vissza is vette, majd felhúzott a szobámba.
- Igazán mondhattad volna előbb is - tette csípőre a kezét.
- Bocsi, de csak tegnap este derült ki - ezzel elkezdtünk kutakodni a szekrényben. Nagyon nehezen találtunk ruhát, mivel még nem nagyon voltam vásárolni 16 éves korom óta, amióta festem a hajam. Hát igen, ez is kiderült rólam. Végül találtunk egy nagyon szép, nyárias ruhát.
549647_299909496747369_1622372571_n_large
Gyorsan sminkeltünk, majd a hajamat fabrikáltuk össze. A szívem hevesen kezdett dobogni, mikor meghallottam az ajtó csukódását. Harry megérkezett. Lementem az emeletről, aztán megláttam a lovagomat. Kék blézerben, fehér pólóban, fekete nadrágban és tornacsukában virított. Testem-lelkem lázban égett. Ennyire megszerettem volna? Bájosan küldtem felé egy mosolyt, aztán magamhoz szorítottam.
- Nagyon szép vagy - súgta hajamba. Illata átjárta egész testem. Valami bizsergést éreztem a lábamban - Indulhatunk? - fogta meg a kezem
- Persze. Hova megyünk? - szegeztem rá tekintetem
- Titok - mosolyodott el bájosan. Egy szemkötőt kötött a szememre, aztán felkapott a hátára. Valahova elvitt. A szememről levette a kendőt, mellyel a szemem takarta le. Megpillantottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése