2012. október 6., szombat

3. rész ~ Jó napnak ígérkezik


- Halló! Itt Harry Styles - szólt bele
- Szia Harry, Lola va... - de nem engedtem befejezni, mert kinyomtam
- Lola, ezt miért csináltad, vagyis akartad csinálni? - förmedtem rá
- Bocsi, csak elkapott a hév.
- Lola, én is bármikor felhívhatom Niallt! Elmondhatom neki, hogy tetszik. De nem teszem!
- Sajnálom - hajtotta le a fejét
- Semmi baj - öleltem magamhoz - De többet ne csinálj ilyet!
- Megígérem - szakadtunk el egymástól. Majd bevonultunk a szobánkba és alváshoz készülődtünk, mivel kifárasztott ez a nap. A legjobb pizsamáinkat dobtuk fel, de megegyeztünk, hogy mindketten az én szobámba alszunk.
~Én*
Y_large
~Lola*
Img-thing_large
Öt perc sem kellett. Már úgy aludtam, mint a medve télen.

Reggel arra keltem, hogy valaki erősen nyomja a csengőt, azt hittem anya zárta ki magát, hát pizsamában leszaladtam. Ajtót nyitottam, de nem anya volt ott. Zayn ott állt és hatalmas szemekkel nézett rám, amint meglátta, hogy pizsamában virítok. Az ajtó mögé bújtam és csak a fejemet dugtam ki.
- Miért jöttél? - kérdeztem tőle
- Tegnap véletlenül a te kulcsodat vittem el az enyém helyett - mutatta fel azt a kicsi zörgő csomót - Amúgy jó a pizsamád - mosolygott
- Ja, jó. Gyere be! - invitáltam befelé
- Sarah, ki nyom.. - jött lefele Lola, de amikor meglátta, hogy Zayn van ott visszaszaladt.
- Mindjárt jövök, csak átöltözök - mosolyogtam, majd felrohantam. Átvettem egy normális ruhát, Lola még mindig szótlanul ült, aztán átöltözött.
~Én*
Y_large
~Lola*
Y_large
Lementünk. Most meg kopogtattak. Az ajtóban az összes fiú ott állt. Zaynen kívül, ő a konyhában csücsült.
- Sziasztok! Nincs kedvetek eljönni sétálni? - Louis
- Dehogynincs, csak egy pillanat. - válaszoltam, megkerestem Zayn kulcsait, odaadtam neki, majd a fiúkkal és a kutyákkal együtt elindultunk. A srácok feldobták a kapucnikat és Harry esetében a sapkát, de, hogy tényleg felismerhetetlenek legyenek még egy napszemüveg is felkerült. Mivel fáradt voltam, így bementünk a Starbucks-ba is.
Leültünk és mindenki kért magának kávét. Közben én kimentem, mert a két kutyát kikötöttük, amíg rendelünk. Egy kis késéssel jött utánam Harry is.
- Hová szeretnél menni? - kérdezte
- Öhm... Már mindenhol voltam Londonban. Mondjuk a London Eye-hoz. A Big Ben-hez és a Tower Bridge-hez. - nevettem
- Azok szép helyek - mosolygott Harry
- Azért szeretnék oda elmenni - kacagtam

* Mindeközben, Lola szemszöge *

- Szerinted Harry bukik Sarah-ra? - nézett rám Niall
- Biztosan - somolyogtam
- De azt látom, hogy Zayn is - bökte oldalba Louis Zayn-t
- Igen, mert gyönyörű - válaszolt
- Húúh... - Louis és Liam
- Na, de most komolyan... Mit fogsz csinálni? Vagyis szerinted van esélyed Harry ellen? - Én
- Nem tudom - rázta a fejét
- Itt van a kávétok - hozta oda a pincérnő a kávékat, majd fizettünk és kimentünk.
- Hova is megyünk? - kérdeztem
- Öhm... Tower Bridge, előtte egy kis butik, aztán London Eye és végül a Big Ben - határozta el magát Harry
- Jó tudni - rötyögött Louis
- Óóó... légyszi menjünk olyan nagy emeletes busszal - ugráltam
- A te kedvedért bármit - karolta át a vállam Niall
- De jó! - lelkendeztem. Bementünk egy kis butikba venni apró szuvenírt. Közben Sarah, Zayn és Harry állandóan együtt voltak. Szegény barátnőm. Nehéz lesz választania. Soha nem akar megbántani senkit. Már most tudom, mi lesz ebből.

* Sarah szemszöge *

Harry és Zayn az egész kis boltocskában nem hagytak békén. Már annyi ajándékot kaptam, hogy rendesen fájt. Egyetlen egy dolgot vettem magamnak. Egy kis kulcstartót
Tumblr_m4eggrx6hl1qad3o8o1_500_large
/egy ilyet./
- Mindenki kész? - nézett körbe Liam
- Igenis, kapitány! - tisztelgett Louis
- Akkor menjünk - odamentünk a kasszához, fizettünk és mentünk tovább. Pár percet sétálgattunk, máris találtunk egy olyan buszt, amilyet kerestünk. Hál' az égnek megengedték, hogy felvigyük a kutyákat. Az első megálló a Tower Bridge volt. Végig menünk rajta, majd a London Eye-hoz siettünk.
Tumblr_m8up0ubo7p1rdkc5go2_500_large
/Tower Bridge./
Olyan csodálatos ez a nap. A London Eye a világon a legszebb.
Tumblr_m90pmobwxe1rwy1b6o1_1280_large
Nem kellett sokat várnunk. Mivel még csak reggel volt. Nálunk többen nem szálltak be. Lola és Louis azon veszekedett, hogy ki fizet. Valahogy arra jutottak, hogy Harry. Ami fogalmam nincs, hogy történt. Beugrottunk és kezdődött az emelkedés. Nagyon élveztem, a kutyákat lent hagytuk, mert a srác megígérte, hogy vigyázz rájuk. Mondjuk kellett neki adni egy kis pénzt, de megérte. A Big Ben rögtön le lett fotózva, amikor a magasban voltunk.6261067245_79b07bd4b5_z_large
- Na, hogy tetszik? - lépett oda Zayn
- Csodálatos! Köszönöm, hogy elhoztatok - mosolyogtam rá
- Ne nekem köszönd! Harry ötlete volt - legyintett, én csak vigyorogtam, majd újra kifele néztem.
- Én éhes vagyok! - fogta Niall a hasát, amikor leértünk.
- Tudok egy jó éttermet, itt van 10 percre! Gyertek! - húzott maga után minket Lola
- Én benne vagyok. - adtam be a derekam. Elmentünk a Big Ben mellett. Készítettem pár képet is. Ettünk egy kicsit. De az idő lehűlt, hát vettünk pár ruhát. Azokat átvettük és mentünk csónakázni.
~Én ruhám*
Y_large
~Lola ruhája*
Y_large
Egésznap a csónakban ültünk. Fogalmam nincs, hogy, de Harry ölében kötöttem ki. Ő simogatta bársonyos kezével a hajam. Ami Zaynnek elég rosszul esett, így kiszálltam Harold öléből és Zayn mellé ültem. Ez egy szörnyű háromszög. Nem akarom megbántani egyikőjüket sem. Megvárom, míg valamelyikőjüknél nyugszik ez a vágy, de az égvilágért sem bántom meg sem Zaynt, sem Harryt.
- Azt nézzétek! - mutatott Harry egy csomó halra, amiket etettek.
- Van nálunk kenyér? - kérdezte Niall
- Az nincs, de van keksz - válaszolta Lola
- Azt légyszi add ide - nyújtotta Niall a kezét. Lola a kezébe adott ötöt, de Niall nem a halakat kezdte etetni. Megette az összes kekszet, ami a kezében volt. akkorát röhögtünk, majd' kiestünk a csónakból. A csónak hirtelen dőlni kezdett. Én pedig kicsusszantam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése